سنجش،آزمون و ارزشیابی آموزشی

آشنایی با تعاریف سنجش ،آزمون و ارزشیابی آمورشی و نفش و تاثیر آنها در نظام آموزشی کشور

سنجش،آزمون و ارزشیابی آموزشی

آشنایی با تعاریف سنجش ،آزمون و ارزشیابی آمورشی و نفش و تاثیر آنها در نظام آموزشی کشور

در این وبلاگ تلاش شده است تا تعاریف مربوط به ارزشیابی،سنجش ،آزمون و آزمودن مطرح شود و این موارد با یکدیگر مقایسه گردند.همچنین به مقایسه ارزشیابی آموزشی و پژوهش آموزشی پرداخته شده است تا دیدگاه بهتری به مخاطب در مورد فرآیند ارزشیابی داده شود.دسته بندی ارزشیابی های آموزشی با توجه به زمان و هدف استفاده از آنها نیز در این وبلاگ مورد بررسی قرار گرفته است و موارد کاربرد آن ذکر شده است تا به خوبی مورد استفاده قرار گیرند .

بایگانی

اینجانب محمد مهدی خداشناس دانشجوی کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان هستم و در رشته علوم تربیتی و شاخه آموزش ابتدایی مشغول به تحصیل هستم.

هدف من از ایجاد این وبلاگ جمع آوری مطالبی پیرامون مسئله سنجش ،آزمون و پیشرفت تحصیلی است تا معلمین ارجمند و همچنین دانشجویان و سایر افرادی که در این زمینه تحصیل میکنند با آشنایی کامل و مفهومی با این موارد بتوانند دیدگاه بسیار خوب و پررنگی از آن داشته باشند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.